Linia diagnostyczna Hofmann SAFELANE TRUCK 13

  • ProducentHofmann
  • Kategoria Linie diagnostyczne
  • Typ pojazdu
    • Autobus
    • Ciężarówka
Modułowa linia diagnostyczna SAFELANE TRUCK 13 do badania hamulców, oraz amortyzatorów w pojazdach o nacisku osi do 13 t.
  • 1. Zintegrowane sterowanie wszystkimi urządzeniami
  • 2. Test amortyzatorów wg metody EUSAMA
  • 3. Budowa modułowa
  • 4. Duża baza danych
  • 5. Instrukcja postępowania wyświetlana na monitorze
  • 6. Tester uślizgu bocznego kół
  • 7. Tester hamulców
  • 8. Badanie w trybie automatycznym lub manualnym

Linia diagnostyczna SAFELANE TRUCK 13 przeznaczona jest do badania pojazdówo nacisku osi do 13 t. Linia obsługuje do 3 analogowych wyświetlaczy oraz do dwóch wyświetlaczy cyfrowych (tablet, monitor). Na kompletna linię diagnostyczna SAFELANE TRUCK 13 składają się: rolki do badania hamulców TRUCK 13 N, tester amortyzatorów TRACTEST 4000 oraz płytowy tester uślizgu TRACTEST 4000.

Stanowisko rolkowe do badania hamulców TRUCK 13 N
Wytrzymałe okładziny z masy plastycznej. Obudowa i elementy mechaniczne galwanicznie cynkowane. Silniki chronione przed wpływem wilgoci. Precyzyjne sensory tensometryczne. 

Dostępne raporty: wydruk urzędowego uwzględnia siły hamujące, różnice sił, owalizacja, opory toczenia etc; wydruk graficzny uwzględniający wydruk urzędowy oraz dodatkowo drukuje zwykłe wykresy graficzne oraz wykresy graficzne funkcji Z = f(PM) czyli zróżnicowanie skuteczności układu hamulcowego (w funkcji ciśnienia sterowania PM) w zależności od obciążenia pojazdu (pełny/pusty) oraz w rozbiciu na pojazd ciągnący i ciągnięty; wydruk listingowy obrazujący wartości sił hamujących koła lewego i prawego w funkcji "kroczącej" wartości ciśnienia sterowania PM; wydruk urzędowy - badanie motocykla

Stanowisko płytowe do kontroli toru jazdy TRACTEST 4000
Dostępne raporty: wydruk urzędowy; wartość zbieżności/ rozbieżności w mm/m

Stanowisko do kontroli amortyzacji CONTACTEST 2100
Określa stan amortyzacji badanego pojazdu. Metoda pomiaru: EUSAMA. Płyty i elementy mechaniczne cynkowane galwanicznie. Sterowanie z pilota lub klawiatury. Urządzenie pracuje samodzielnie lub w linii diagnostycznej z zespołem rolek Truck 13.

Dostępne raporty: wydruk urzędowy, wykres nacisku kół w N w funkcji czasu, tłumienie drgań w %, różnica w % pomiędzy lewym i prawym kołem, ocena wg skali, ciężar i ciężar całkowity pojazdu

 

Specyfikacja:

Typ urządzenia: Rolkowe

Tester hamulców - Dopuszczalny nacisk osi: 13 t

Tester hamulców - Średnica rolek: 205 mm

Tester hamulców - Długość rolek: 1000 mm

Tester hamulców - Współczynnik przyczepności: 0,9/0,5

Tester hamulców - Prędkość jałowa: 2,8 km/h

Tester hamulców - Zakres temperatur: 0-70 C

Tester hamulców - Zasilanie: 400V 50Hz

Tester hamulców - Moc silnika: 2x9,2 kW

Tester hamulców - Wymiary: 2x700 2x550 2x1225 mm

Tester hamulców - Waga urządzenia: 2x400 kg

Tester amortyzatorów - Zasada pomiaru: Eusama

Tester amortyzatorów - Obciążenie dynamiczne koła min/max: 75-1000 kg

Tester amortyzatorów - Obciążenie statyczne koła min/max: 75-1500 kg

Tester amortyzatorów - Wymiary: 2350x255x400 mm

Tester amortyzatorów - Waga urządzenia: 320 kg

Tester amortyzatorów - Moc silnika: 3 kW

Tester amortyzatorów - Częstotliwość wzbudzenia: 24 Hz

Tester amortyzatorów - Skok przy wzbudzeniu: 6 mm

Tester uślizgu bocznego - Dopuszczalny nacisk osi: 20 t

Tester uślizgu bocznego - Zakres pomiarowy: 0 +/- 20 mm/m

Tester uślizgu bocznego - Wymiary: 70x800x1000 mm

Tester uślizgu bocznego - Waga urządzenia: 153 kg

Szafka sterująca - Wymiary: 1250x750x530 mm

Szafka sterująca - Waga: 50 kg

Skontaktuj się
z doradcami

Schowek

Schowek jest pusty. Możesz wybrać produkty z naszej oferty i dodać je do schowka. Produkty dodane do schowka możesz przesłać do nas do wyceny.

Aby wysłać zapytanie podaj dane:

0