Automatyczna stacja do obsługi klimatyzacji samochodowej. Czynnik R134a (Mahle ACX380) lub R1234yf z opcją konwersji na R513a (Mahle ACX480). Obsługa pojazdów elektrycznych, osobowych, dostawczych i ciężarowych.
Dwa niezależne układy dla oleju PAG i oleju POE. Automatyczny wtrysk barwnika UV. Drukarka raportów w standardzie. Test szczelności azotem w standardzie.
E3 FILL - Pewność poprawnego napełnienie układu klimatyzacji niezależnie od temperatury otoczenia.
Stacja do obsługi klimatyzacji samochodowej Mahle ArcticPRO® w momencie wyrównania ciśnień pomiędzy układem klimatyzacji a butlą z czynnikiem, automatycznie obniża ciśnienie oraz temperaturę w układzie AC pojazdu, odsysając czynnik w fazie gazowej przewodem serwisowym niskiego ciśnienia. Rozwiązanie umożliwia poprawne napełnienia układu koimatyzacji bez stosowania pasa grzewczego na butli z czynnikiem.
E3 PUMP- Realne oszczędności sięgające kilkudziesięciu tysięcy złotych.
Opatentowana technologia automatycznej regeneracji oleju wydłuża okres pomiędzy wymianami oleju w pompie próżniowej nawet do 1000 godzin. Dłuższe okresy pomiędzy wymianą oleju przekładają się na niższe koszty eksploatacji, mniej przestojów w pracy oraz mniej utylizowanych zanieczyszczeń.
E3 CONNECT - Do 99% odzysku czynnika chłodniczego.
Opatentowane szybkozłączki zapobiegają zaciąganięciu powietrza z przewodów serwisowych do układu klimatyzacji w samochodzie oraz stratom czynnika podczas odlączania przewodów. Podczas fazy odzysku czynnika przewodem niskiego ciśnienia, stacja Mahle ACX odsysa również powietrze z przewodu serwisowego wysokiego ciśnienia, zapobiegając jego zaciagnięcie do układu w momencie napełniania czynnikiem. Przed odłączeniem szybkozłączek od portów serwisowych, urządzenie odsysa do zbiornika resztki czynnika z przewodów serwisowych.
Stacja do obsługi klimatyzacji samochodowej ArcticPro automatycznie wykrywa nieszczelność portów serwisowych. Po odessaniu czynnika z przewodów serwisowych, stacja przez ok 30 sekund sprawdza w nich ciśnienie. Wzrost ciśnienia wskazuje na nieszczelne porty serwisowe.
Pompa HPV (High Performance Vacuum).
Pompa o bardzo wysokiej szczelności. Pompa HPV generuje podciśnienie rzędu 0,02 mbara (do 150 razy efektywniejsze w porównaniu z pompami wydajnościowymi). Ciśnienie 0,02 mbara w pompach wysokoszczelnych zapewnia do 50% szybsze i efektywniejsze osuszenie układu. Przy temperaturze -20°C, w której w pompach wydajnościowych woda wciąż jest wodą, w pompach HPV została już dawno odparowana.
Serwis pojazdów hybrydowych i elektrycznych.
Stacje klimatyzacji MAHLE ArcticPRO® ACX 380/480 przystosowane są do pracy z olejem typu PAG i POE (nieprzewodzący prądu olej poliestrowy stosowany w sprężarkach pojazdów hybrydowych i elektrycznych. Stacje klimatyzacji MAHLE ArcticPRO® ACX 380/480 wyposażone są w dwa niezależne układy olejowe z oddzielnymi pojemnikami na olej typu PAG i POE.
Diagnostyka OBD.
Po sparowaniu poprzez Bluetooth stacji MAHLE ArcticPRO® ACX z interfejsem diagnostycznym MAHLE TechPro SMART, w menu dotykowego ekranu stacji ArcticPRO® ACX pojawia się dodatkowa funkcja diagnostyki układu klimatyzacji. Operator otrzymuje dostęp do kodów błędów bezpośrednio na wyświetlaczu ArcticPRO® ACX.
Zdalny monitoring parametrów pracy.
Operator maszyny do serwisu klimatyzacji może podejrzeć bieżące parametry pracy z dowolnego miejsca w warsztacie na ekranie telefonu/tabletu z iOS/Android. Widoczny z daleka jasny wskaźnik statusu informuje operatora o zakończeniu pracy przez urządzenie. Duży 10-calowy dotykowy ekran z intuicyjnym menu „krok po kroku” zapewnia wysoki komfort obsługi stacji.
Archiwizacja i obsługa drukarek sieciowych.
Po podłączeniu stacji MAHLE ArcticPRO® ACX do lokalnej sieci Wi-Fi, można drukować i archiwizować raporty na dowolnym komputerze podłączonym do tej samej sieci (np. w biurze).
Aktualizacje online.
Stacja do obsługi klimatyzacji MAHLE ArcticPRO® ACX po podłaczeniu do Internetu za pośrednictwem WI-Fi automatycznie pobiera aktualizacje bazy obsługiwanych pojazdów, firmware oraz umożliwia zdalny dostęp do urządzenia przez autoryzowany serwis. Oprogramowanie stacji oraz baza obsługiwanych pojazdów są zawsze aktualne.
Czynnik: R134A
Opcja konwersji na R1234yf: TAK
Opcja konwersji na R513a: TAK
Pompa próżniowa: HPV 0.02 mbar
Zbiornik czynnika chłodniczego: 20 L
Kompresor: 14 cc
Pojemność filtro-osuszacza: 150 kg
Odzysk czynnika: >95%
Czujniki ciśnienia: Butla wewnętrzna, LP , HP
Butelki oleju: 4 (olej zużyty, olej PAG, olej POE, UV)
Hermetyczne butelki na olej: TAK
Wagi oleju: 4 (olej PAG, olej POE, olej używany, UV)
Temperatura pracy: 10°C do 50°C
Zasilanie: 230 V, 50 Hz, 800 W
Długość węży serwisowych: 4.5 m (opcjonalnie 7.5 m)
Wyświetlacz: 7" ekran dotykowy kolor TFT
Drukarka: TAK
Wi-Fi: TAK
Bluetooth: TAK
Certyfikacje: CE, PED
Pozbywanie się gazów niekondensowanych (powietrza): W pełni automatyczne
Automatyczny odzysk i podawanie czynnika chłodniczego: TAK
Automatyczny odzysk oleju sprężarki: TAK
Automatyczny wtrysk barwnika UV: TAK
Analizator czynnika chłodniczego: opcja
Kompatybilność z pojazdami hybrydowymi: TAK
Baza pojazdów osobowych: TAK
Baza maszyn rolniczych i budowlanych: opcja
Test szczelności układu azotem: TAK
Test szczelności układu mieszanką azotu i wodoru: TAK
Łączność ASA poprzez PC: opcja
Diagnostyka układu klimatyzacji, wymagany interfejs TechPRO SMART: opcja
Czynnik: R1234yf
Opcja konwersji na R513a: NIE
Pompa próżniowa: HPV 0.02 mbar
Zbiornik czynnika chłodniczego: 20 L
Kompresor: 14 cc
Pojemność filtro-osuszacza: 150 kg
Odzysk czynnika: >95%
Czujniki ciśnienia: Butla wewnętrzna, LP , HP
Butelki oleju: 4 (olej zużyty, olej PAG, olej POE, UV)
Hermetyczne butelki na olej: TAK
Wagi oleju: 4 (olej PAG, olej POE, olej używany, UV)
Temperatura pracy: 10°C do 50°C
Zasilanie: 230 V, 50 Hz, 800 W
Długość węży serwisowych: 4.5 m (opcjonalnie 7.5 m)
Wyświetlacz: 7" ekran dotykowy kolor TFT
Drukarka: TAK
Wi-Fi: TAK
Bluetooth: TAK
Certyfikacje: CE, PED
Pozbywanie się gazów niekondensowanych (powietrza): W pełni automatyczne
Automatyczny odzysk i podawanie czynnika chłodniczego: TAK
Automatyczny odzysk oleju sprężarki: TAK
Automatyczny wtrysk barwnika UV: TAK
Analizator czynnika chłodniczego: opcja
Kompatybilność z pojazdami hybrydowymi: TAK
Baza pojazdów osobowych: TAK
Baza maszyn rolniczych i budowlanych: opcja
Test szczelności układu azotem: TAK
Test szczelności układu mieszanką azotu i wodoru: TAK
Łączność ASA poprzez PC: opcja
Diagnostyka układu klimatyzacji, wymagany interfejs TechPRO SMART: opcja
Schowek jest pusty. Możesz wybrać produkty z naszej oferty i dodać je do schowka. Produkty dodane do schowka możesz przesłać do nas do wyceny.