Podnośnik kanałowy BLITZ GHUSLP

  • ProducentBlitz
  • Kategoria Podnośniki kanałowe / osiowe
  • Typ pojazdu
    • Autobus
    • Ciężarówka
    • Dostawczy
Pneumatyczno - hydrauliczny podnośnik osi przeznaczony do montażu na obrzeżu kanału. Charakteryzuje się skokiem siłownika 800 mm, pneumatycznym szybkim dobiegiem, hydrauliczno-pneumatycznym w
  • 1. Łagodne prowadzenie: kółka transportowe wózka jezdnego standardowo wyposażone są w łożyska igiełkowe
  • 2. Trwałość: Podnośniki BLITZ są wyposażone w dwa oddzielne napędy hydrauliczne , niższy uruchamia funkcję podnoszenia, wyższy odpowiada za funkcję opuszczania ładunku
  • 3. W pełni hydrauliczny podnośnik: Dzięki opatentowanemu systemowi antykorozyjnemu BLITZ, podczas każdego podnoszenia i opuszczania, cylinder jest zanurzony w oleju
  • 4. Oszczędność czasu I: wymuszony hydro-pneumatyczny powrót tłoka – powraca on szybko do pozycji wyjściowej nawet bez obciążenia.
  • 5. Oszczędność czasu II: Hydropneumatyczny szybki dosuw przyspiesza przemieszczanie tłoczyska do punktu podparcia ciężaru.
  • 6. Precyzja: zasilanie pneumatyczne umożliwia precyzyjne podnoszenie bez wysiłku fizycznego obsługującego podnośnik.
  • 7. Minimalny nakład pracy: dzięki wspomaganiu pneumatycznemu siłownika umożliwia podniesienie ładunku tylko za pomocą przycisku - bez wysiłku fizycznego.
  • 8. Ergonomia: aby zapewnić maksymalną swobodę ruchu w kanale, elementy operacyjne są zaopatrzone w osłony.
  • 9. Przyciski sterujące umieszczone są w dolnej części podnośnika i sterowanie odbywa się za pomocą stóp.
  • 10. Bezpieczeństwo I: w podnośniku zastosowano również hydrauliczny zawór bezpieczeństwa (ograniczający ciśnienie)

Podnośniki kanałowe BLITZ są standardowo dostępne w różnych wersjach konstrukcyjnych w zależności od sposobu użytkowania i przeznaczenia.

Duża uniwersalność podnośników pozwala na wykonywanie różnorodnych prac warsztatowych takich jak częściowe podnoszenie, opuszczanie pojazdu lub do podnoszenia, opuszczania części pojazdu (np. silników, skrzyni biegów, mostów itp.).

Uniwersalny projekt podnośnika umożliwia stosowanie wszystkich konwencjonalnych profili. Dostepne wersje podnośnika pozwalają na indywidualne dopasowanie do kanału.


Podnośniki można opcjonalnie doposażyć w głowicę/podstawy do demontażu skrzyń biegów.

Podnośniki BLITZ GHUSLP dostępne również w wersji obniżonej.

Specyfikacja wersji:

 

Udźwig: 4 t

Skok siłownika: 800 mm

Siłownik dwustopniowy: TAK

Wysokość podnośnika: 1038 mm

Szerokość wózka: 830-920 mm

Średnica zewnętrzna podnośnika: 180 mm

Średnica wewnętrzna siłownika: 55 mm

Ciśnienie robocze ukł. hydraulicznego: 80 Bar

Ciśnienie robocze ukł. Pneumatycznego: 12 Bar

Ciśnienie powietrza: 12 bar Max 9 Bar

Średnica rolek jezdnych: 80 mm

Pojemność oleju zbiornika (1): 5,0 l

Pojemność oleju zbiornika (2): 1,3 l

Poziom hałasu w czasie opuszczania modeli z podłączeniem powietrza: < 83 db

Max. prędkość opuszczania pod obciążeniem: 0,15 m/s

Waga: 202 kg

Szerokość wózka (opcja): (920 -1010 mm )(1010 - 1100 mm)

 

Udźwig: 10 t.

Skok siłownika: 800 mm

Siłownik dwustopniowy: TAK

Wysokość podnośnika: 1038 mm

Szerokość wózka: 830-920 mm

Średnica zewnętrzna podnośnika: 180 mm

Średnica wewnętrzna siłownika: 55 mm

Ciśnienie robocze ukł. hydraulicznego: 199 Bar

Ciśnienie robocze ukł. Pneumatycznego: 12 Bar

Ciśnienie powietrza 12 bar Max: 9 Bar

Średnica rolek jezdnych: 80 mm

Pojemność oleju zbiornika (1): 5,0 l

Pojemność oleju zbiornika (2): 1,3 l

Poziom hałasu w czasie opuszczania modeli z podłączeniem powietrza: < 83 db

Max. prędkość opuszczania pod obciążeniem: 0,15 m/s

Waga: 202 kg

Szerokość wózka opcja *: (920 -1010 mm )(1010 - 1100 mm)

 

Udźwig: 15 t.

Skok siłownika: 800 mm

Siłownik dwustopniowy: TAK

Wysokość podnośnika: 1038 mm

Szerokość wózka: 830-920 mm

Średnica zewnętrzna podnośnika: 200 mm

Średnica wewnętrzna siłownika: 55 mm

Ciśnienie robocze ukł. hydraulicznego: 220 Bar

Ciśnienie robocze ukł. Pneumatycznego: 12 Bar

Ciśnienie powietrza 12 bar Max: 10 Bar

Średnica rolek jezdnych: 80 mm

Pojemność oleju zbiornika (1): 5,0 l

Pojemność oleju zbiornika (2): 1,3 l

Poziom hałasu w czasie opuszczania modeli z podłączeniem powietrza: < 83 db

Max. prędkość opuszczania pod obciążeniem: 0,15 m/s

Waga: 227 kg

Szerokość wózka opcja *: (920 -1010 mm )(1010 - 1100 mm)

 

Udźwig: 20 t.

Skok siłownika: 800 mm

Siłownik dwustopniowy: TAK

Wysokość podnośnika: 1056 mm

Szerokość wózka: 830-920 mm

Średnica zewnętrzna podnośnika: 240 mm

Średnica wewnętrzna siłownika: 80 mm

Ciśnienie robocze ukł. hydraulicznego: 163 Bar

Ciśnienie robocze ukł. Pneumatycznego: 12 Bar

Ciśnienie powietrza 12 bar Max: 7 Bar

Średnica rolek jezdnych: 95 mm

Pojemność oleju zbiornika (1): 5,0 l

Pojemność oleju zbiornika (2): 1,3 l

Poziom hałasu w czasie opuszczania modeli z podłączeniem powietrza: < 83 db

Max. prędkość opuszczania pod obciążeniem: 0,15 m/s

Waga: 310 kg.

Szerokość wózka opcja *: (920 -1010 mm )(1010 - 1100 mm)

 

Udźwig: 30 t.

Skok siłownika: 800 mm

Siłownik dwustopniowy: TAK

Wysokość podnośnika: 1056 mm

Szerokość wózka: 830-920 mm

Średnica zewnętrzna podnośnika: 240 mm

Średnica wewnętrzna siłownika: 80 mm

Ciśnienie robocze ukł. hydraulicznego: 244 Bar

Ciśnienie robocze ukł. Pneumatycznego: 12 Bar

Ciśnienie powietrza 12 bar Max: 7 Bar

Średnica rolek jezdnych: 95 mm

Pojemność oleju zbiornika (1): 5,0 l

Pojemność oleju zbiornika (2): 1,3 l

Poziom hałasu w czasie opuszczania modeli z podłączeniem powietrza: < 83 db

Max. prędkość opuszczania pod obciążeniem: 0,15 m/s

Waga: 310 kg.

Szerokość wózka opcja *: (920 -1010 mm )(1010 - 1100 mm)

Skontaktuj się
z doradcami

Schowek

Schowek jest pusty. Możesz wybrać produkty z naszej oferty i dodać je do schowka. Produkty dodane do schowka możesz przesłać do nas do wyceny.

Aby wysłać zapytanie podaj dane:

0