Urządzenie do geometrii 3D Hofmann Geoliner 678

  • ProducentHofmann
  • Kategoria Urządzenia do geometrii kół, zawieszenia
  • Ocena
    11 ocen
  • Typ pojazdu
    • Dostawczy
    • Osobowy
Mobilne urządzenie do geometrii kół, zawieszenia. Pomiar w technologii 3D na posadzce lub podnośniku, bez kalibracji do stanowiska. Na krótkie stanowiska.
  • 1. Certyfikat ITS.
  • 2. Od 35 lat rozwijana baza danych pojazdów osobowych i dostawczych.
  • 3. Technologia pomiaru 3D bez kalibracji do stanowiska.
  • 4. Ultraszybkie kamery NextGen z odświeżaniem do 60 razy na s.
  • 5. Wskaźniki VODI + zdalny podgląd ekranu na tablecie.
  • 6. DigiSmart, automatyczne ustawianie wysokości kamer do wysokości na której znajdują się cele pomiarowe.
  • 7. Pomiar AUDYTOWY poniżej 1 min.
  • 8. 40 języków (w tym polski, rosyjski).
  • 9. Oprogramowanie NextGen V23

Urządzenie do pomiaru i regulacji geometrii kół, zawieszenia Hofmann Geoliner 678. Optymalne rozwiązanie na krótkie stanowiska diagnostyczne. Pomiar i regulacja geometri w czasie poniżej 5 minut. Urządzenie działa w technologi pomiaru 3D i nie wymaga kalibracji do stanowiska pomiarowego oraz idealnie wypoziomowanego stanowiska pomiarowego. Pomiar w technologii 3D umożliwia efektywną pracę przy geometrii zawieszenia na posadzce i na podnośniku. Urządzenie posiada rozwijaną od 35 lat bazę danych pojazdów osobowych i dostawczych.

Geometria Hofmann Geoliner 678 istotnie zwiększa efektywność pracy w warsztacie. Urządzenie jest gotowe do wykonywania pomiarów w czasie poniżej 2 min od wjechania pojazdem na stanowisko diagnostyczne. Ultraszybkie kamery NextGen realizują pomiar w czasie rzeczywistym z odświeżaniem do 60 razy na s (poprzednia generacja kamer wykonywała pomiar dopiero po zatrzymaniu obrotu koła). Ekran ze wskazaniami pomiarów można podejrzeć na tablecie.Kamery Pro42 vs. kamery NextGen

Hofmann Geoliner 678 działa z intuicyjnym oprogramowaniem NextGen. Przejście z jednego etapu procedury pomiarowej do kolejnego następuje automatycznie, operator śledzi i wykonuje instrukcje wyświetlane na ekranie urządzenia. Geometria kół Geoliner 678 jest fabrycznie przystosowana do pracy z opcjonalnym zestawem do kalibracji ADAS.

DigiSmart.

Urządzenie Hofmann Geoliner 678 XD śledzi, na jakiej wysokości znajduje się pojazd (np. podczas podnoszenia na podnośniku) i automatycznie ustawia wysokość belki z kamerami do wysokości na jakiej znajdują się założone na koła pasywne cele pomiarowe.

Bez kalibracji do stanowiska diagnostycznego.

Hofmann Geoliner 678 nie wymaga kalibracji do stanowiska diagnostycznego oraz wypoziomowanego stanowiska diagnostycznego. Geometrię wystarczy ustawić, podłączyć do zasilania i korzystać.

Automatyczna kompensacja zakłóceń.

Hofmann Geoliner 678 wykrywa zewnętrzne źródła zakłóceń, np. odchylenia stanowiska pomiarowego lub podnośnika diagnostycznego od poziomu, niedokładne ustawienie kamer względem targetów, niepoprawne założenie cel na koła i automatycznie kompensuje wykryte zakłócenia. Kompensacja może być wykonana dla obu osi pojazdu lub tylko dla jednej osi. W przypadku wystąpienia zakłóceń, których nie da się skompensować automatycznie, urządzenie wyświetla komunikat z prośbą o interwencję operatora razem z instrukcją jak usunąć problem.

Pomiar AUDYTOWY.

Szybka weryfikacja stanu geometrii zawieszenia pojazdu poniżej 1 min. Audytowy raport zawiera pomiary: zbieżność kół przednich i tylnych, kąt pochylenia kół, rozstaw kół, rozstaw osi, średnica kół oraz przekątne zawieszenia. Przedstaw klientowi wyniki diagnozy i zarabiaj na likwidacji wykrytych problemów z geometrią zawieszenia.

Snap-on Cloud i aktualizacje OnLine.

Podłączenie geometrii Hofmann Geoliner 678 do internetu zapewnia aktualizacje online oprogramowanie i bazy pojazdów. Połączenie z internetem wymagane jest również do wysyłania raportów do chmury Snap-on, np. w celu wydruku raportu na dowolnej drukarce.

Mobilna podstawa.

Mobilna podstawa z kółkami pod szafke sterowania i statyw z kamerami umozliwia kożystanie z użądzenia na wielu stanowiskach. Technologia pomiaru 3D nie wymaga kalibracji do stanowiska pomiarowego.

Wskaźniki VODI.

Widoczne z każdego miejsca wskaźniki VODI umożliwiają wykonanie regulacji geometrii zawieszenia bez podchodzenia do szafki sterowania i bez spoglądania na ekran z wynikami pomiaru. Wskaźniki VODI za pomocą diod informują operatora o statusie urządzenie (target w/poza polem widzenia kamery) oraz wymaganych czynnościach obsługowych (przetocz do przodu / do tyłu / stop, skręć kierownicą w prawo / w lewo). Rozwiązanie istotnie zwiększa efektywność pracy przy geometrii zawieszenia.

Zaciski AC100 zakładane na felgę, również z kołpakiem.

Oprogramowanie (NextGen V23)

  • Zmiana danych klienta w trakcie pomiaru: tak
  • Zmiana pojazdu w trakcie pomiaru: tak
  • Podgląd danych pojazdu: tak
  • Możliwość dopisania danych pojazdu do własnej listy: tak
  • Możliwość pomiaru tylko jednej osi: tak
  • Współpraca z systemami kalibracji ADAS: tak
  • Współpraca z inklinometrem Romes: tak
  • Automatyczny pomiar wysokości zawieszenia TIP: opcja
  • Możliwość wydruku raportu audytowego (z wymiarami): tak
  • Automatyczny pomiar wysokości w trybie ciągłym (Ride Height Measurement): nie
  • Automatyczne śledzenie wysokości pojazdu na podnośniku: tak
  • Możliwość wyboru pojazdu z historii: tak
  • Roczna subskrypcja bazy danych w standardzie (min. 3 aktualizacje): tak
  • Archiwizacja raportów w chmurze Snap-on (wymagana aktywna subskrybcja): tak
  • Biuletyny techniczne (wymagana aktywna subskrypcja): tak
  • Możliwość pracy w trybie audytowym (analogicznie jak Geo795): nie
  • certyfikat ITS: tak

 Pomiary

  • Dodatkowy pomiar WSZ: tak
  • Sprawdzenie poziomu kierownicy: tak
  • Ponowne przetoczenie pojazdu: tak
  • Wymiary pojazdu: tak
  • Maksymalny skręt: tak
  • Kompensacja na podniesionych kołach: tak
  • Średnica koła (Rolling Radius): tak
  • Pomiar wysokości zawieszenia dowolnego pojazdu: tak
  • Przekątne pojazdu: tak
  • Różnica kąta skrętu: tak

Regulacje

  • Regulacja zbieżności, kąta pochylenia i WSZ na podniesionych kołach: tak
  • EZ-Toe regulacja zbieżności przy skręconych kołach: tak
  • Ustawienie wahacza poprzecznego: tak
  • Ustawienie łoża silnika: tak
  • Ustawienie drążka kierowniczego wzdłużnego: tak
  • Ustawienie pojedynczego drążka kier.: tak
  • Regulacja zbieżności, kąta pochylenia i WSZ bez kół: tak

Specyfikacja:


Średnica felgi (uchwyt AC200): 11” – 24”

Średnica opony (uchwyt AC400): 19" - 39"

Rozstaw osi pojazdu: 2000 - 4570 mm

Rozstaw kół pojazdu: 1220 - 2440 mm

Zasilanie: ~230V, 60 Hz

Skontaktuj się
z doradcami

Twoja lista produktów

po zamknięciu, znajdziesz listę zawsze w dolnym prawym rogu ekranu

Twoja lista jest pusta. Uzupełnisz ją, klikając przycisk "Zapytaj o ofertę" na karcie produktu.

Aby wysłać zapytanie podaj dane:

niewymagane
prosimy Cię o kod pocztowy, aby skierować Twoje zapytanie do właściwego doradcy
0