Urządzenie do pomiaru i regulacji geometrii kół, zawieszenia w czasie poniżej 5 minut. Hofmann Geoliner 680 XD działa w technologii pomiaru 3D bez kalibracji do stanowiska pomiarowego oraz bez idealnie wypoziomowanego stanowiska pomiarowego. Geometria Hofmann Geoliner 680 XD może pracować zarówno na posadzce jak i podnośniku. Urządzenie posiada od 35 lat rozwijaną bazę danych pojazdów osobowych i dostawczych.
Hofmann Geoliner 680 XD działa z intuicyjnym oprogramowaniem Pro 42 Platinum. W trakcie wykonywania procedury pomiarowej, przejście do kolejnego etapu procedury następuje automatycznie. Operator śledzi i wykonuje instrukcje wyświetlane na ekranie urządzenia.
DigiSmart.
Urządzenie Hofmann Geoliner 680 XD śledzi, na jakiej wysokości znajduje się pojazd (np. podczas podnoszenia na podnośniku) i automatycznie ustawia wysokość belki z kamerami do wysokości na jakiej znajdują się założone na koła pasywne cele pomiarowe.
Bez kalibracji do stanowiska diagnostycznego.
Hofmann Geoliner 609 nie wymaga kalibracji do stanowiska diagnostycznego oraz wypoziomowanego stanowiska diagnostycznego. Geometrię wystarczy ustawić, podłączyć do zasilania i korzystać.
Automatyczna kompensacja zakłóceń.
Hofmann Geoliner 609 wykrywa zewnętrzne źródła zakłóceń, np. odchylenia stanowiska pomiarowego lub podnośnika diagnostycznego od poziomu, niedokładne ustawienie kamer względem targetów, niepoprawne założenie cel na koła i automatycznie kompensuje wykryte zakłócenia. Kompensacja może być wykonana dla obu osi pojazdu lub tylko dla jednej osi. W przypadku wystąpienia zakłóceń, których nie da się skompensować automatycznie, urządzenie wyświetla komunikat z prośbą o interwencję operatora razem z instrukcją jak usunąć problem.
Ciągły pomiar wysokości zawieszenia i kontrola stanowiska pomiarowego.
Kontrola większej ilości parametrów stanowiska diagnostycznego i geometrii zawieszenia, przekładają się na bardziej precyzyjne i zawsze powtarzalne pomiary. Producenci pojazdów premium zalecają wykonywanie pomiarów i regulowanie geometrii zawieszenia na wypoziomowanym stanowisku, uwzględnieniając wysokość zawieszenia diagnozowanego pojazdu.
W standardzie urządzenie oferowane jest z targetem TIP (Target Imaging Pointer) do kontroli wypoziomowania posadzki lub pomiaru wysokości zawieszenia we wskazanym punkcie. W opcji dostępne są 4 tarety z przyssawkami do automatycznego i ciągłego pomiaru wysokości zawieszenia.
Pomiar AUDYTOWY.
Szybka weryfikacja stanu geometrii zawieszenia pojazdu poniżej 1 min. Audytowy raport zawiera pomiary: zbieżność kół przednich i tylnych, kąt pochylenia kół, rozstaw kół, rozstaw osi, średnica kół oraz przekątne zawieszenia. Przedstaw klientowi wyniki diagnozy i zarabiaj na likwidacji wykrytych problemów z geometrią zawieszenia.
Mobilna podstawa.
Mobilna podstawa z kółkami pod szafke sterowania i statyw z kamerami umozliwia kożystanie z użądzenia na wielu stanowiskach. Technologia pomiaru 3D nie wymaga kalibracji do stanowiska pomiarowego.
Wskaźniki VODI.
Widoczne z każdego miejsca wskaźniki VODI umożliwiają wykonanie regulacji geometrii zawieszenia bez podchodzenia do szafki sterowania i bez spoglądania na ekran z wynikami pomiaru. Wskaźniki VODI za pomocą diod informują operatora o statusie urządzenie (target w/poza polem widzenia kamery) oraz wymaganych czynnościach obsługowych (przetocz do przodu / do tyłu / stop, skręć kierownicą w prawo / w lewo). Rozwiązanie istotnie zwiększa efektywność pracy przy geometrii zawieszenia.
Wersje Hofmann Geoliner 680 XD:
Zaciski: AC100 lub AC400
Oprogramowanie (Pro42 Silver)
Pomiary
Regulacje
Do stanowiska z kanałem
Średnica obręczy koła (uchwyt AC100): 11–22”
Średnica opony (uchwyt AC400): 19–39"
Rozstaw osi pojazdu: 2007–4570 mm
Rozstaw kół pojazdu: 1219–2438 mm
Dopuszczalny nacisk na obrotnicę i płytę pod koła tylne: 10 kN
Napięcie zasilania: ~230V, 60 Hz
Zabezpieczenie prądowe: 10 A, 3x5 A
Temperatura otoczenia podczas pracy: 0°C – 45°C
Temperatura przechowywania: -25°C – 70°C
Wilgotność względna max.: 0,9
Zasięg pracy pilota: 15 m
Czas wykonana pomiaru pełnej geometrii ustawienia kół: < 5 min.
Szafka jednostki sterowniczo-wskaźnikowej starszego typu
wysokość × szerokość × głębokość: 1700×1150×980 mm
masa: 120 kg
Szafka jednostki sterowniczo-wskaźnikowej nowego typu
wysokość × szerokość × głębokość: 1620x1200x600mm
masa: 140 kg
Pojedynczy słup z kamerami CCD
wysokość × szerokość × głębokość: 2700×350×250 mm
wznios osi kamer CCD: min./max.: 790 mm / 2550 mm
masa: 42 kg
Uchwyt koła z ekranem refleksyjnym
szerokość × wysokość × głębokość (AC100): 250 × 440÷585×360 mm
średnica × głębokość (AC400): 500÷1000×360 mm
masa uchwytu AC100 / AC400: 4,9 – 5,2 kg / 3,3 kg
Do stanowiska z podnośnikiem
Średnica obręczy koła (uchwyt AC100): 11–22”
Średnica opony (uchwyt AC400): 19–39"
Rozstaw osi pojazdu: 1800–4570 mm
Rozstaw kół pojazdu: 1100–2440 mm
Dopuszczalny nacisk na obrotnicę i płytę pod koła tylne: 10 kN
Napięcie zasilania: ~230V, 60 Hz
Zabezpieczenie prądowe: 10 A, 3x5 A
Temperatura otoczenia podczas pracy: 0°C – 45°C
Temperatura przechowywania: -25°C – 70°C
Wilgotność względna max.: 0,9
Zasięg pracy pilota: 15 m
Czas wykonana pomiaru pełnej geometrii ustawienia kół: < 5 min.
Szafka jednostki sterowniczo-wskaźnikowej starszego typu
wysokość × szerokość × głębokość: 1700×1150×980 mm
masa: 120 kg
Szafka jednostki sterowniczo-wskaźnikowej nowego typu
wysokość × szerokość × głębokość: 1620x1200x600mm
masa: 140 kg
Pojedynczy słup z kamerami CCD
wysokość × szerokość × głębokość: 2700×350×250 mm
wznios osi kamer CCD: min./max.: 790 mm / 2550 mm
masa: 42 kg
Uchwyt koła z ekranem refleksyjnym
szerokość × wysokość × głębokość (AC100): 250 × 440÷585×360 mm
średnica × głębokość (AC400): 500÷1000×360 mm
masa uchwytu AC100 / AC400: 4,9 – 5,2 kg / 3,3 kg
po zamknięciu, znajdziesz listę zawsze w dolnym prawym rogu ekranu
Twoja lista jest pusta. Uzupełnisz ją, klikając przycisk "Zapytaj o ofertę" na karcie produktu.