Szarpak Sosnowski SRS 3,5

  • ProducentSosnowski
  • Kategoria Szarpaki diagnostyczne
  • Typ pojazdu
    • Osobowy
Hydrauliczny szarpak do detekcji luzów w elementach zawieszenia i układzie kierowniczym w pojazdach do 3,5 t. Prędkość przesuwu płyty obciążonej zgodna z przepisami UE: 5-10 cm/s.
  • 1. Do badania pojazdów o masie do 3,5 t.
  • 2. Prędkość przesuwu płyty obciążonej: 5-10 cm/s
  • 3. 6 zakresów / kombinacji ruchu płyt
  • 4. Ruch płyt w kierunku poprzecznym do osi pojazdu: 40mm
  • 5. Ruch skrętny płyt: 15 stopni
  • 6. Montaż w posadzce / na podnośniku
  • 7. Minimalna głębokość zabudowy: 195 mm
  • 8. Płyta szarpiąca i rama fundamentowa ze stali nierdzewnej
  • 9. Aplikacja SKP MANAGER do sterowania szarpakiem i dokumentacji fotograficznej.

Hydrauliczny szarpak do detekcji luzów w elementach zawieszenia i układzie kierowniczym (np. przegubach, sworzniach, łożyskach) w pojazdach o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t.

Prędkość przesuwu płyt obciązonych zgodna z przepisami UE (5-10 cm/s).

Wysokie ciśnienie robocze 180-200 bar zapewnia dużą siłę szarpnięcia i prędkość przesuwu płyt 5-10 cm/s., która spełnia wymogi stawiane przez aktualne przepisy UE. 

6 zakresów / kombinacji ruchów płyt

  • Róch płyt w kierunku poprzecznym do osi pojazdu: 40 mm
  • Skrętny róch płyt: 15°
  • Synchroniczny róch płyt dla prawej i lewej strony.
  • Niezależny róch płyt dla prawej i lewej strony.

Montaż w posadzce, na posadzce lub na podnośniku.

Modułowa konstrukcja szarpaka na którą składaja się płyty szarpiące, kompaktowy zewnętrzny agregat i moduł sterowania, umożliwia konfigurację szarpaka w zależności od zabudowy i elastyczne opcje montażu w posadzce, na posadzce lub na podnośniku. Agregat szarpaka można umieścić w fundamencie pod najazdem oraz na zewnątrz np. we wnęce kanału lub na ścianie.

Stal nierdzewna.

Szarpak standardowo oferowany jest z płytami szarpiącymi ze stali nierdzewnej. W opcji dostępna rama fundamentowa i rama szarpaka ze stali nierdzewnej. Stal nierdzewna odporna na korozję, wycieranie oraz sól w okresie zimowym.

Radiowy pilot.

Odporny na zakłócenia radiowy pilot o maksymalnym zasięgu do 200 m. Pilot posiada zintegrowaną latarką LED do podświetlania badanych elementów oraz wygodną podstawką ładującą. Pilot posiada wytrzymałą, odporną na upadki obudowę.

Zatwierdzony do użytkowania na Stacjach Kontroli Pojazdów.

Szarpak posiada posiada deklarację producenta, że może być użytkowany na SKP jako dopełnienie linii diagnostycznej.

Wersje szarpaka:

  • SRS 3,5 /195 - Wersja do montażu na kanale diagnostycznym, z agregatem zamontowanym pod lewym najazdem, głębokość zabudowy 195 mm.
  • SRS 3,5 /P - Wersja do montażu na podnośniku.

Aplikacja SKP Manager.

  • Dokumentacja fotograficzna i filmowa zgodna z planowanymi przepisami.
  • Automatyczne zapisywanie dokumentacji na komputerze w SKP lub w „chmurze”.
  • Sterowanie ruchami szarpaków serii SRS.
  • Współpraca z linią diagnostyczną HOFMANN.
  • Archiwizacja wyników pomiarów.
  • Możliwość sparowania z dowolną liczbą szarpaków.
  • Podświetlanie badanych elementów za pomocą latarki w telefonie.

Specyfikacja wersji:


Miejsce zabudowy szarpaka: w posadzce

Ruch płyt szarpiących

Na boki: tak
Skrętny: tak

Rodzaj pojazdu: osobowe

Max obciążenie: 3500 kg

Ruch poprzeczny: 40 mm

Ruch obrotowy: 15°

Zasilanie: 400 V

Ciśnienie robocze (bar): 180-200 bar

Miejsce montażu agregatu hydraulicznego: pod lewym najazdem

Wymiary płyty szarpiącej: 600 x 600 mm

głębokość zabudowy: 195 mm


Miejsce zabudowy szarpaka: na podnośniku

Ruch płyt szarpiących

Na boki: tak
Skrętny: tak

Rodzaj pojazdu: osobowe

Max obciążenie: 3500 kg

Ruch poprzeczny: 40 mm

Ruch obrotowy: 15°

Zasilanie: 400 V

Ciśnienie robocze (bar): 180-200 bar

Miejsce montażu agregatu hydraulicznego: zewnętrzny

Wymiary płyty szarpiącej: 600 x 600 mm

głębokość zabudowy: -

Skontaktuj się
z doradcami

Twoja lista produktów

po zamknięciu, znajdziesz listę zawsze w dolnym prawym rogu ekranu

Twoja lista jest pusta. Uzupełnisz ją, klikając przycisk "Zapytaj o ofertę" na karcie produktu.

Aby wysłać zapytanie podaj dane:

niewymagane
prosimy Cię o kod pocztowy, aby skierować Twoje zapytanie do właściwego doradcy
0