Szybka, bezpieczna wymiana zestawów kołowych i wózków.
Zapadnia umożliwia szybką wymianę pojedynczego zestawu kołowego lub wózka jezdnego bez potrzeby podnoszenia całego składu.
Przykładowa zapadnia kolejowa składa się z:
Przemieszczenie wózka w osi pionowej i poziomej
Wypięty zestaw kołowy lub wózek jezdny zostaje opuszczony na dno kanału, następnie poziomo (prostopadle do torów) przesunięty do kolejnej sekcji torowej w celu jego podmiany.
Rozwiązanie szyte na miarę
Każdy zapadnia torowa jest projektowana i produkowana według indywidualnej specyfikacji zamawiającego, która uwzględnia:
Mechaniczna przekładnia śruba-nakrętka
Wózek zapadni torowej opiera się na czterech podnośnikach kolumnowych z mechaniczną przekładnią śruba-nakrętka. Śruby podnośników zostały bezpośrednio połączone z silnikiem elektrycznym sterowanym za pomocą falownika. Cały mechanizm podnoszenia-opuszcania został dodatkowo zabezpieczony specjalną osłoną przed wilgocią i pyłem. Wysokiej klasy układ elektroniczny zapewnia precyzyjną synchronizację pracy kolumn oraz zabezpiecza przed wywoływaniem nieprawidłowych funkcji.
System podpór i blokady pozycji ramy wózka
Wózek zapadni z mobilną sekcją torową zabezpieczono przed zerwaniem systemem blokad mechanicznych umieszczonych na każdej z kolumn. W celu płynnego przejazdu taboru kolejowego po mobilnej sekcji torowej wózka zapadni, pozycja wózka jest blokowana.
Możliwość montażu w każdej zajezdni
Montaż zapadni polega na przygotowaniu fundamentów pod cztery kolumny nośne i wózek, oraz kanału poprzecznego dla sekcji mobilnej.
Dodatkowy skok +50 mm wózka zapadni
Wygodne wypinanie oraz wpinanie wózka jezdnego w pudło wagonu, umożliwia funkcja unoszenia wózka zapadni o dodatkowe 50 mm powyżej główki szyn torowiska głównego.
Biuro czynne w godzinach od 8:00 do 16:00
Schowek jest pusty. Możesz wybrać produkty z naszej oferty i dodać je do schowka. Produkty dodane do schowka możesz przesłać do nas do wyceny.