Prefabrykowane kanały serwisowe, tramwajowe dla kolei, pociągów, wagonów kolejowych
KOMPLEKSOWA OFERTA – PROJEKT – PRODUKCJA – DOSTARCZENIE – MONTAŻ
Wykorzystanie:
- - zajezdnie kolejowe
- - warsztaty pojazdów szynowych
- - bocznice
- - serwis wagonów metra i/lub tramwajów
- - miejsce do przechowywania eksponatów w muzeum technicznym
Wszystkie kanały serwisowe posiadają certyfikat Urzędu kontroli technicznej i są zgodne z rozporządzeniem rządu nr 176/2008 oraz wytycznymi Parlamentu Europejskiego i Rady 2006/42/ES.
Spełniają wymogi dotyczące ochrony zdrowia i bezpieczeństwa. Kanały serwisowe spełniają również wymogi rozporządzenia rządu nr 101/2005, gdzie w punktach 7.1. do 7.7 są wymienione wymagania dotyczące kanałów.
Kanały serwisowe są „uszyte na miarę” według potrzeb i warunków zamawiającego.
Opis techniczny:
- - szerokość 1,4 – 1,5 m
- - wysokość 1,5 m
- - długość 7 – 40 m
- - podziałka między profilami HEB 140 – U 180 940 mm
- - nośność – maksymalne obciążenie 30.000 kg
- - obciążenie od kół 6 x 5.000 kg
- - obciążenie od podnośnika na rolkę 4 x 4.000 kg
Materiałowy skład szkieletu:
- - jakość materiału S235
- - profil HEB 140 – U 180
- - szkielet blacha grubość 4 mm
- - masa całkowita z osiowymi kasetami 4.450 – 25.350 kg
- - (bez podłogowych stelaży, szerokość 990mm)
Podstawowe wyposażenie kanału serwisowego
- - obrzeża kanału przygotowane do obsługi pojazdów szynowych oraz kołowych
- - oświetlenie, instalacja elektryczna i sprężonego powietrza
- - kanałowa pompa do odprowadzania zanieczyszczeń z kanału serwiowego
- - prowadnice do podnośników
- - system wentylacji
- - schody i drabinka
- - elektryczna centrala rozdzielcza
- - posadzka antypoślizgowy
Wyposażenie opcjonalne
- - elektrycznie zasuwana żaluzja
- - system dystrybucji oleju i płynów eksploatacyjnych
- - system do odprowadzania zużytych płynów eksploatacyjnych
Film - produkcja i montaż kanału