Automatyczna wyważarka kół o średnicy do 42" z zaawansowanymi możliwościami diagnostycznymi. Diagnostyka obejmuje m.in. prognozę zużycia bieżnika, pozostały okres eksploatacji opony oraz wstępną ocenę ustawienia geometrii.
Wyważarka kół Hofmann Geodyna 8250-2p wszystkie czynności przygotowawcze wykonuje automatycznie. Po zamontowaniu koła na trzpieniu i zamknięciu osłony, parametry felgi (offset, średnica i szerokość, typ felgi, ilość ramion felgi) wykrywane są automatycznie i bezdotykowo. Urządzenie automatycznie wybiera program wyważania na podstawie wykrytych parametrów felgi.
Wyważarka rozwiązuje problemy osobno dla opony i całego koła na podstawie laserowego pomiaru bicia promieniowego i bocznego koła oraz bicia promieniowego opony. Diagnostyka umożliwia wykrycie defektów opony i problemów z geometrią felgi niewidocznych dla ludzkiego oka. Wyniki prezentowane na dużym ekranie 21,5”.
Wyważarka kół Hofmann Geodyna 8250-2p posiada aprobaty OEM koncernu VW AG, Mercedes-Benz.
Zaawansowana diagnostyka
- STA (Sidewall and Tread Analysis) - Wizualizacja 3D wyników analizy kondycji bieżnika i boku opony.
- TPI (Tyre Pull Index) - wskazywanie optymalnego rozkładu kół na pojeździe w celu kompensacji klinowego zużycia opon.
- TDA (Tread Depth Analysis) - pomiar głębokości bieżnika
- TWOP (Tyre Wear-Out Prediction) - prognoza okresu eksploatacji
- APC (Alignment Pre-Checking) - sygnalizowanie potencjalnych problemów z ustawieniem geometrii
- Match-Mounting - kompensacja niewyrównoważenia opony i felgi za pomocą ułożenia opony na feldze. Wyważarka wykrywa geometryczne wady kształtu felgi oraz niewyważenie opony i sugeruje jak ustawić najwyższy punkt felgi i najcięższe miejsca opony po przeciwnych stronach koła.
Pełna automatyzacja
- Smart Sonar - ultradzwiękowy skaner do bezdotykowego, automatycznego pomiaru szerokości felgi
- Rim scanner - Laserowy skaner do bezdotykowego, automatycznego rozpoznawania typu felgi, ramion, średnicy i offsetu felgi
- EasyALU - automatyczny wybór programu wyważania na podstawie parametrów felgi.
- HSP (Hidden Spoke Placement) - dzielenie wagi ciężarków korekcyjnych i wyznaczanie miejsca ich przyklejania za ramionami felgi w celu ich ukrycia.
Wysoka efektywność pracy.
- VPM - szybki i precyzyjny pomiar niedoważeń na podstawie wirtualnych płaszczyzn korekcyjnych, odporny na zakłócenia zewnętrzne jak zmiany temperatury, wilgotności, nadmierne obciążenie.
- Ramię Geodata do precyzyjnego pozycjonowanie miejsca przyklejania ciężarków korekcyjnych na feldze. Ramię posiada elektromagnetyczną blokadą wysunięcia.
- Stop-in-Position - wyważarka po wybraniu na ekranie wartości niedoważenia automatycznie obraca i blokuje koło w pozycji korekcyjnej
- EasyWEIGHT - laserowy wskaźnik oznacza miejsce przyklejania ciężarka korekcyjnego.
- QuickBal - skrócenie czasu pomiaru o 30% (cykl start-stop) do zaledwie 4,5 s (koła 15”).
- Power Clamp™ - elektromechaniczny zacisk mocujący felgę przez otwór centralny
- AsaNetwork oraz możliwość drukowania raportów na drukarkach w sieci lokalnej.
- Podświetlenie wnętrza felgi dla lepszego komfortu pracy
- Teleskopowa osłona koła nie zajmuje przestrzeni za urządzeniem. Łatwo ustawisz wyważarkę przy ścianie.