Stacja do obsługi klimatyzacji. Urządzenie dostępne w wersji dla czynnika R134a (Mahle ACX310) i R1234yf (Mahle ACX410)
E3 FILL - Pewność poprawnego napełnienie układu klimatyzacji niezależnie od temperatury otoczenia.
Stacja Mahle ArcticPRO® w momencie wyrównania ciśnień pomiędzy układem klimatyzacji a butlą z czynnikiem, automatycznie odsysa wężem niskiego ciśnienia czynnik w fazie gazowej, obniżając ciśnienie oraz temperaturę w układzie AC pojazdu. W efekcie następuje dopełnienie układu czynnikiem w fazie ciekłej wężem wysokiego ciśnienia.
E3 PUMP- Realne oszczędności sięgające kilkudziesięciu tysięcy złotych.
Opatentowana technologia regeneracji oleju pracującego w pompie próżniowej wydłuża okres pomiędzy wymianami oleju nawet do 1000 godzin. Dłuższe okresy pomiędzy wymianą oleju przekładają się na niższe koszty eksploatacji, mniej przestojów w pracy oraz mniej utylizowanych zanieczyszczeń.
E3 CONNECT - Do 99% odzysku czynnika chłodniczego.
Opatentowane szybkozłączki zapobiegają zaciąganięciu powietrza z przewodów serwisowych do układu klimatyzacji w samochodzie oraz stratom czynnika podczas odlączania przewodów. Podczas fazy odzysku czynnika przewodem niskiego ciśnienia, stacja Mahle ACX odsysa również powietrze z przewodu serwisowego wysokiego ciśnienia, zapobiegając jego zaciagnięcie do układu w momencie napełniania czynnikiem. Przed odłączeniem szybkozłączek od portów serwisowych, urządzenie odsysa do zbiornika resztki czynnika z przewodów serwisowych.
Stacja ArcticPro automatycznie wykrywa nieszczelność portów serwisowych. Po odessaniu czynnika z przewodów serwisowych, stacja przez ok 30 sekund sprawdza w nich ciśnienie. Wzrost ciśnienia wskazuje na nieszczelne porty serwisowe.
Pompa HPV (High Performance Vacuum).
Pompa o bardzo wysokiej szczelności. Pompa HPV generuje podciśnienie rzędu 0,02 mbara (do 150 razy efektywniejsze w porównaniu z pompami wydajnościowymi). Ciśnienie 0,02 mbara w pompach wysokoszczelnych zapewnia do 50% szybsze i efektywniejsze osuszenie układu. Przy temperaturze -20°C, w której w pompach wydajnościowych woda wciąż jest wodą, w pompach HPV została już dawno odparowana.
Czynnik: R134A
Opcja konwersji na R513a: NIE
Pompa próżniowa: HPV 0.02 mbar
Zbiornik czynnika chłodniczego: 12 L
Kompresor: 8 cc
Pojemność filtro-osuszacza: 75 kg
Odzysk czynnika: >95%
Czujniki ciśnienia: LP
Butelki oleju: 2 (olej zużyty, olej PAG lub opcjonalnie POE)
Hermetyczne butelki na olej: opcja
Wagi oleju: 0
Temperatura pracy: 10°C do 50°C
Zasilanie: 230 V, 50 Hz, 800 W
Długość węży serwisowych: 3 m (opcjonalnie 6 m)
Wyświetlacz: B/W 35x200 px
Drukarka: opcja
Wi-Fi: NIE
Bluetooth: NIE
Certyfikacje: CE, PED
Pozbywanie się gazów niekondensowanych (powietrza): Ręczne
Automatyczny odzysk i podawanie czynnika chłodniczego: TAK
Automatyczny odzysk oleju sprężarki: NIE
Automatyczny wtrysk barwnika UV: NIE
Analizator czynnika chłodniczego: opcja
Kompatybilność z pojazdami hybrydowymi: opcja
Baza pojazdów osobowych: TAK
Baza maszyn rolniczych i budowlanych: opcja
Test szczelności układu azotem: opcja z wykorzystaniem dodatkowego zestawu
Test szczelności układu mieszanką azotu i wodoru: opcja z wykorzystaniem dodatkowego zestawu
Łączność ASA poprzez PC: NIE
Diagnostyka układu klimatyzacji, wymagany interfejs TechPRO SMART: NIE
Czynnik: R1234yf
Opcja konwersji na R513a: NIE
Pompa próżniowa: HPV 0.02 mbar
Zbiornik czynnika chłodniczego: 12 L
Kompresor: 8 cc
Pojemność filtro-osuszacza: 75 kg
Odzysk czynnika: >95%
Czujniki ciśnienia: LP
Butelki oleju: 2 (olej zużyty, olej PAG lub opcjonalnie POE)
Hermetyczne butelki na olej: opcja
Wagi oleju: 0
Temperatura pracy: 10°C do 50°C
Zasilanie: 230 V, 50 Hz, 800 W
Długość węży serwisowych: 3 m (opcjonalnie 6 m)
Wyświetlacz: B/W 35x200 px
Drukarka: opcja
Wi-Fi: NIE
Bluetooth: NIE
Certyfikacje: CE, PED
Pozbywanie się gazów niekondensowanych (powietrza): Automatyczne
Automatyczny odzysk i podawanie czynnika chłodniczego: TAK
Automatyczny odzysk oleju sprężarki: NIE
Automatyczny wtrysk barwnika UV: NIE
Analizator czynnika chłodniczego: opcja
Kompatybilność z pojazdami hybrydowymi: opcja
Baza pojazdów osobowych: TAK
Baza maszyn rolniczych i budowlanych: opcja
Test szczelności układu azotem: opcja z wykorzystaniem dodatkowego zestawu
Test szczelności układu mieszanką azotu i wodoru: opcja z wykorzystaniem dodatkowego zestawu
Łączność ASA poprzez PC: NIE
Diagnostyka układu klimatyzacji, wymagany interfejs TechPRO SMART: NIE
Schowek jest pusty. Możesz wybrać produkty z naszej oferty i dodać je do schowka. Produkty dodane do schowka możesz przesłać do nas do wyceny.