Urządzenie do geometrii 3D Hofmann Geoliner 790 MB-1

  • ProducentHofmann
  • Kategoria Aprobata Mercedes Benz
Geometria kół, zawieszenia z aprobatą Mercedes-Benz. Pomiar w technologii 3D bez kalibracji do stanowiska. Brak przewodów - komunikacja Bluetooth.
  • 1. Aprobata Mercedes-Benz
  • 2. Bez kalibracji do stanowiska pomiarowego
  • 3. Bezprzewodowe połączenie kamer z szafką sterującą.
  • 4. Automatyczne śledzenie wysokości w zakresie od 0 do 2 m.
  • 5. Auto kalibracja urządzenia kilka razy na sekundę
  • 6. Pasywne, lekkie cele i zaciski
  • 7. Aktualizacje On-line
  • 8. Dokładność i powtarzalność pomiarów.

Urządzenie do pomiaru geometrii pojazdu w technologii 3D. Technologia pomiaru 3D wykorzystuje wysokiej rozdzielczości kamery oraz pasywne targety mocowane do kół pojazdu. Urządzenie posiada trzecią, dodatkową kamerę do auto kalibracji i kontroli ustawienie kamer pomiarowych względem siebie.

Technologia pomiaru 3D nie wymaga idealnie wypoziomowanego stanowiska pomiarowego, oraz kalibracji do stanowiska pomiarowego.

Technologia Digismart TM - automatyczne pozycjonowanie wysokości kamer do wysokości badanego pojazdu (np. badanie na podnośniku). Pomiar odbywa się w czasie poniżej dwóch minut, bez względu na model pojazdu oraz rodzaj (wielkość) kół.

Uchwyty AC400 z pasywnymi celami: Samocentrujące, ze sprzęgłem zabezpieczającym przed fizycznym uszkodzeniem, montaż uchwytu na kole trwa mniej niż 5 sekund. Ultralekkie, wykonane ze stopu magnezu. Zakładane na oponę, bez kontaktu z felgą. Pasuja na koła o średnicy do 39" bez dodatkowych akcesoriów.

Oprogramowanie Pro42: Intuicyjna obsługa i procedury OEM. Intuicyjny interfejs prowadzi operatora "krok po kroku" przez cały proces regulacji. Pomiar w czasie rzeczywistym. Kiedy wynik pomiaru zbliża się do wartości optymalnych, infografika zmienia kolor z czerwonego na zielony,

Audyt geometrii poniżej 60 sek. Optymalne rozwiązanie dla recepcji przejazdowych. Przedstaw klientowi wyniki diagnozy razem z ofertą na likwidację wykrytych nieprawidłowości.

Mobilna podstawa z kółkami pod szafkę i belkę pomiarową. Umożliwia korzystanie z urządzenia na kilku stanowiskach. Technologia pomiaru 3D nie wymaga kalibracji do stanowiska pomiarowego.

Inteligentne wykrywanie zakłóceń. Urządzenie kilkanaście razy na sekundę wykonuje pomiar stanowiska diagnostycznego w celu wykrycia zakłóceń pomiaru oraz potencjalnych błędów użytkownika, np. gdy zacisk jest przysłonięty lub użytkownik nieprawidłowo założył zacisk. Drobne problemy kompensowane są automatycznie bez powiadamiania użytkownika. Problemy sklasyfikowane jako „średnie” kompensowane są automatycznie, użytkownik zostaje poinformowany. Problemy krytyczne, wpływające na wynik pomiaru, sygnalizowane są razem z informacją o konieczności podjęcia działań niwelujących problem.

Pomiary

  • Dodatkowy pomiar WSZ: tak
  • Sprawdzenie poziomu kierownicy: tak
  • Ponowne przetoczenie pojazdu: tak
  • Pomiar WSZ - koła uniesione: tak
  • Wymiary pojazdu + przekątne: tak
  • Maksymalny skręt: tak
  • Kompensacja na podniesionych kołach: tak
  • Kompensacja pojedynczego koła: tak
  • Zmiana krzywej zbieżności: tak
  • Pochylenie koła przy zbieżności = 0: tak
  • Pomiar wysokości zawieszenia dowolnego pojazdu: tak
  • Średnica koła (Rolling Radius): tak
  • Promień zataczania i ślad WSZ: tak
  • Analiza ukł. kierowniczego ProAckermann: tak

Regulacje

  • Regulacja zbieżności, kąta poch. i WSZ na podn. kołach: tak
  • EZ-Toe regulacja zbieżności przy skręconych kołach: tak
  • Podkładki regulacyjne i zestawy: tak
  • Ustawienie wahacza poprzecznego: tak
  • Tuleja mimośrodowa: tak
  • Ustawienie łoża silnika: tak
  • Ustawienie drążka kier. wzdłużnego: tak
  • Ustawienie pojedynczego drążka kier.: tak
  • Regulacja zbieżności, kąta poch. i WSZ - bez kół: tak

Oprogramowanie (Pro42 Silver)

  • Zmiana danych klienta w trakcie pomiaru: tak
  • Zmiana pojazdu w trakcie pomiaru: tak
  • Podgląd danych pojazdu: tak
  • Dopisywanie dodatkowych informacji do pojazdu (inspekcje): tak
  • Automatyczna diagnostyka problemów z pojazdem: tak
  • Możliwość dopisania danych pojazdu do własnej listy: tak
  • Możliwość utworzenia własnego kreatora regulacji: tak
  • Możliwość pomiaru tylko jednej osi: tak
  • Procedury OEM: tak
  • Współpraca z systemami kalibracji ADAS dla VAG: tak
  • Współpraca z inklinometrem Romess: tak
  • Automatyczny pomiar wysokości zawieszenia TIP: tak
  • Automatyczny pomiar wysokości w trybie ciągłym (Ride Height Measurement): tak
  • Program specjalny do pojazdów po tuningu zawieszenia: tak
  • Możliwość wydruku raportu audytowego (z wymiarami): tak
  • Automatyczne śledzenie wysokości pojazdu na podnośniku: tak

Specyfikacja:

 

Średnica obręczy koła (uchwyt AC100): 11–22”

Rozstaw osi pojazdu: 2007–4570 mm

Rozstaw kół pojazdu: 1219–2438 mm

Dopuszczalny nacisk na obrotnicę i płytę pod koła tylne: 10 kN

Napięcie zasilania: ~230V, 60 Hz

Zabezpieczenie prądowe: 10 A, 3x5 A

Temperatura otoczenia podczas pracy: 0°C – 45°C

Temperatura przechowywania: -25°C – 70°C

Wilgotność względna max.: 0,9

Zasięg pracy pilota: 15 m

Czas wykonana pomiaru pełnej geometrii ustawienia kół: < 5 min.

Szafka jednostki sterowniczo-wskaźnikowej starszego typu

wysokość × szerokość × głębokość: 1700×1150×980 mm

masa: 120 kg

Szafka jednostki sterowniczo-wskaźnikowej nowego typu

wysokość × szerokość × głębokość: 1620x1200x600mm

masa: 140 kg

Pojedynczy słup z kamerami CCD

wysokość × szerokość × głębokość: 2700×350×250 mm

wznios osi kamer CCD: min./max.: 790 mm / 2550 mm

masa: 42 kg

Uchwyt koła z ekranem refleksyjnym

szerokość × wysokość × głębokość (AC100): 250 × 440÷585×360 mm

masa uchwytu AC100: 4,9 – 5,2 kg

Skontaktuj się
z doradcami

Twoja lista produktów

po zamknięciu, znajdziesz listę zawsze w dolnym prawym rogu ekranu

Twoja lista jest pusta. Uzupełnisz ją, klikając przycisk "Zapytaj o ofertę" na karcie produktu.

Aby wysłać zapytanie podaj dane:

niewymagane
prosimy Cię o kod pocztowy, aby skierować Twoje zapytanie do właściwego doradcy
0